.
Információk a Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodáiról
(címek, elérhetőségek, illetékesség)

 

Figyelem!

2020. május 25-től a Pest megyei okmányirodáiban az időpontfoglalás mellett sorszámhúzással is lehetőség van az ügyintézésre, továbbra is kérjük azonban Tisztelt Ügyfeleinket, hogy ügyeljenek a járványügyi szabályok és a társadalmi távolságtartás előírásaira.
Az elkészült okmányokat kizárólag postai úton kézbesítjük.
Javasoljuk az elektronikus ügyintézési lehetőségek igénybevételét.

 

 

Időpontfoglalás

Kormányablakokba, okmányirodákba történő személyes ügyintézéséhez gyorsan és egyszerűen foglalhat időpontot telefonon keresztül is. A lefoglalt időpontban várakozás nélkül kerül sorra. A telefonos ügyintézés nem igényel regisztrációt.

Időpontfoglaláshoz hívja a 1818-as telefonszámon a 3.1 menüt választva.

Amennyiben rendelkezik Ügyfélkapuval, abban az esetben elektronikusan is foglalhat időpontot az okmányirodákba az alábbi elérhetőségen: https://magyarorszag.hu/

A Kormányzati Ügyfélvonal munkatársai a hatályos jogszabályok alapján segítenek, információt kaphat arról, milyen hivatalban intézheti az adott ügytípust, milyen személyes iratok vagy más okmányok szükségesek hozzá, illetve - ahol erre lehetőség van - időpontot is foglalhat rajtuk keresztül a szóban forgó intézményhez. Mindez időt takarít meg Önnek, és tervezhetővé teszi az ügyintézés folyamatát.

 

__________________________________________________________

Dunaharaszti okmányiroda

Dunakeszi okmányiroda
Gödi okmányiroda

Nagymarosi okmányiroda


Pomázi okmányiroda

Tárnoki okmányiroda

Tököli okmányiroda

Turai okmányiroda

Vecsési okmányiroda