.
Járási hivatalvezető: dr. Borbélyné dr. Muity Klára



---------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a Maglódi Kirendeltség Hatósági és Gyámügyi ügyfélfogadás 2022. augusztus 10-én, szerdán 8.00-15.00 óráig tart nyitva.

Ügyintézésre szerdán a Vecsési Járási Hivatal
Hatósági Osztályán (Vecsés, Szent István tér 1.)

Telefonszám: 29/555-215

Ügyfélfogadási idő: Szerda: 8.00-16.00 illetve
Vecsési Járási Hivatal Gyámügyi Osztályán (Vecsés, Fő út 110.)

Telefonszám: 29/795-196

Ügyfélfogadási idő: Szerda: 8.00-16.00 van lehetőség.



Megértésüket és türelmüket köszönjük!

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

 

 

Tartós adattárolók végleges törléséhez szükséges Címkék átvételével kapcsolatos tudnivalók Kereskedők részére

Az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tevő alkalmazás biztosításával kapcsolatos eljárási szabályok meghatározásáról szóló 726/2020. (XII. 31.) Korm. rendelet értelmében a Vecsési Járási Hivatal illetékességi területén székhellyel vagy telephellyel rendelkező Kereskedőket a tartós adattárolók végleges törléséhez szükséges Címkék átvételével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk.

Igénybejelentés

A Címkék átadás-átvételének folyamata egy igénybejelentő lap kitöltésével kezdődik, melybe az igénylő személy adatait és az igényelt Címkék számát kell beírni.

A szükséges adatokkal feltöltött igénybejelentő lap szkennelt példányát kérjük a [[[QJHPMdU4dDMgY2lta2UudmVjc2VzQHBlc3QuZ292Lmh1]]] e-mail címre megküldeni.

Az átadás-átvétel időpontjának meghatározása

Megfelelően kitöltött és visszaküldött igénybejelentő lap esetében a Vecsési Járási Hivatal Hatósági Osztályának munkatársai visszaigazolják a kérés beérkezését, továbbá értesítést küldenek a Címkék átvételének időpontjáról.

Az igénylés és az átadás-átvétel feltételei

1) A Kereskedőt kereskedelmi tevékenység végzésére jogosító – a jegyzőtől kapott működési engedély vagy igazolás – okirat, melyet az átadás-átvétel során a járási hivatal munkatársa számára be kell mutatni.

2) Címke átvételére csak a cégjegyzésre jogosult vezető, vagy annak meghatalmazottja jogosult. 3) A címkék átvételéhez szükséges iratok: aláírási címpéldány/általános meghatalmazás és bélyegző.

4) Személyazonosításra alkalmas érvényes igazolvány.

 

Amennyiben a Címkék átadás-átvételével kapcsolatban további segítségre van szüksége, kérem, hívja a 06/29-555-215 számot.

 

Vecsési Járási Hivatal
Cím 2220 Vecsés, Szent István tér 1.
E-mail [[[akbwouyaP94zzOZMzTjamFyYXNpaGl2YXRhbC52ZWNzZXNAcGVzdC5nb3YuaHU=]]]
Telefon (29) 555-215
Illetékesség Ecser, Maglód, Üllő, Vecsés
Félfogadás A hivatalvezető és a hivatalvezető-helyettes előzetes
időpont-egyeztetés alapján fogadja az ügyfeleket.