.
Járási hivatalvezető: dr. Borbélyné dr. Muity Klára

---------------------------------------------------------------------------------------------

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket,
hogy az Ecseri kirendeltség
március 14-e (hétfő) helyett március 26-án (szombaton)
fogadja az ügyfeleket.
Megértésüket köszönjük!

--------------------------------------------------------------------------------------------

A járáshoz tartozó települések: Ecser, Maglód, Üllő, Vecsés

Tájékoztatjuk Tisztelt Ügyfeleinket, hogy honlapunkon elérhetőek a megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos, kompenzációs kifizetéssel összefüggő adatlapok.
2021. július 1. napjával hatályba lépett a megváltozott munkaképességű személyek ellátásairól és egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXCI. Törvény, mely értelmében 2022. március 31-ig 500.000,- Ft kompenzáció egyösszegű kifizetése történik meg, ha az érintett személy 2022. február 28-ig előzetesen nyilatkozik arról, hogy az ellátási összeg csökkenésével összefüggésben további igénye nincs.
Ha az az érintett személy a kompenzációt nem fogadja el, a 2022. június 30-ig benyújtott kérelmére a rehabilitációs hatóság állapotvizsgálatot végez.

Az állapotvizsgálat iránti kérelmet szabályszerűen csak az erre rendszeresített adatlapon lehet előterjeszteni.

 

 

 

Tartós adattárolók végleges törléséhez szükséges Címkék átvételével kapcsolatos tudnivalók Kereskedők részére

Az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tevő alkalmazás biztosításával kapcsolatos eljárási szabályok meghatározásáról szóló 726/2020. (XII. 31.) Korm. rendelet értelmében a Vecsési Járási Hivatal illetékességi területén székhellyel vagy telephellyel rendelkező Kereskedőket a tartós adattárolók végleges törléséhez szükséges Címkék átvételével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk.

Igénybejelentés

A Címkék átadás-átvételének folyamata egy igénybejelentő lap kitöltésével kezdődik, melybe az igénylő személy adatait és az igényelt Címkék számát kell beírni.

A szükséges adatokkal feltöltött igénybejelentő lap szkennelt példányát kérjük a [[[cTrRyhQaVsUYV6mNjxQYY2lta2UudmVjc2VzQHBlc3QuZ292Lmh1]]] e-mail címre megküldeni.

Az átadás-átvétel időpontjának meghatározása

Megfelelően kitöltött és visszaküldött igénybejelentő lap esetében a Vecsési Járási Hivatal Hatósági Osztályának munkatársai visszaigazolják a kérés beérkezését, továbbá értesítést küldenek a Címkék átvételének időpontjáról.

Az igénylés és az átadás-átvétel feltételei

1) A Kereskedőt kereskedelmi tevékenység végzésére jogosító – a jegyzőtől kapott működési engedély vagy igazolás – okirat, melyet az átadás-átvétel során a járási hivatal munkatársa számára be kell mutatni.

2) Címke átvételére csak a cégjegyzésre jogosult vezető, vagy annak meghatalmazottja jogosult. 3) A címkék átvételéhez szükséges iratok: aláírási címpéldány/általános meghatalmazás és bélyegző.

4) Személyazonosításra alkalmas érvényes igazolvány.

 

Amennyiben a Címkék átadás-átvételével kapcsolatban további segítségre van szüksége, kérem, hívja a 06/29-555-215 számot.

 

Vecsési Járási Hivatal
Cím 2220 Vecsés, Szent István tér 1.
E-mail [[[gjZHvHE9WljjTdYZZamFyYXNpaGl2YXRhbC52ZWNzZXNAcGVzdC5nb3YuaHU=]]]
Telefon (29) 555-215
Illetékesség Ecser, Maglód, Üllő, Vecsés
Félfogadás A hivatalvezető és a hivatalvezető-helyettes előzetes
időpont-egyeztetés alapján fogadja az ügyfeleket.