.
Járási hivatalvezető: dr. Varga László
Járási hivatalvezető-helyettes: Sárköziné Varga Mária

A járáshoz tartozó települések: Budakalász, Csobánka, Dunabogdány,
Kisoroszi, Leányfalu, Pilisszentkereszt, Pilisszentlászló, Pócsmegyer, Pomáz,
Szentendre, Szigetmonostor, Tahitótfalu, Visegrád

TÁJÉKOZTATÓ:

2021. július 1. napjával hatályba lépett a megváltozott munkaképességű személyek ellátásairól és egyes törvények módosításáról szóló 2011. évi CXCI. törvény (a továbbiakban: Mmtv,) 33/B §-a.

Az állapotvizsgálattal kapcsolatos eljárásokban az ügyintézési határidők 2022. július 1-én indulnak.

A kapcsolodó anyagok között az Mmtv. 33/B § szerinti állapotvizsgálat kérelmezésére alkalmas Adatlap (
1.számú melléklet), valamint az annak kitöltéséről szóló tájékoztató (2.számú melléklet), továbbá a kompenzáció elfogadásáról szóló nyilatkozat (3.számú melléklet) mellékelve megtalálható.

 


 

Tartós adattárolók végleges törléséhez szükséges Címkék átvételével kapcsolatos tudnivalók Kereskedők részére

Az adatok végleges hozzáférhetetlenné tételét lehetővé tevő alkalmazás biztosításával kapcsolatos eljárási szabályok meghatározásáról szóló 726/2020. (XII. 31.) Korm. rendelet értelmében Szentendrei Járási Hivatal illetékességi területén székhellyel vagy telephellyel rendelkező Kereskedőket a tartós adattárolók végleges törléséhez szükséges Címkék átvételével kapcsolatban az alábbiakról tájékoztatjuk.

Igénybejelentés

A Címkék átadás-átvételének folyamata egy igénybejelentő lap kitöltésével kezdődik, melybe az igénylő személy adatait és az igényelt Címkék számát kell beírni.

A szükséges adatokkal feltöltött igénybejelentő lap szkennelt példányát kérjük a [[[DCHsnvrYPJSVoUj8JO2ZMzkJY2lta2Uuc3plbnRlbmRyZUBwZXN0Lmdvdi5odQ==]]] e-mail címre megküldeni.

Az átadás-átvétel időpontjának meghatározása

Megfelelően kitöltött és visszaküldött igénybejelentő lap esetében a Szentendrei Járási Hivatal Hatósági Osztályának munkatársai visszaigazolják a kérés beérkezését, továbbá értesítést küldenek a Címkék átvételének időpontjáról.

Az igénylés és az átadás-átvétel feltételei

1) A Kereskedőt kereskedelmi tevékenység végzésére jogosító – a jegyzőtől kapott működési engedély vagy igazolás – okirat, melyet az átadás-átvétel során a járási hivatal munkatársa számára be kell mutatni.

2) Címke átvételére csak a cégjegyzésre jogosult vezető, vagy annak meghatalmazottja jogosult. 3) A címkék átvételéhez szükséges iratok: aláírási címpéldány/általános meghatalmazás és bélyegző.

4) Személyazonosításra alkalmas érvényes igazolvány.

Amennyiben a Címkék átadás-átvételével kapcsolatban további segítségre van szüksége, kérem, hívja a 06/ 26/ 501-945, 06/ 26/ 501-905, +36 20/280-9321, +36 20/469-6420 számot.

Szentendrei Járási Hivatal
Cím 2000 Szentendre, Dózsa György út. 8.
E-mail [[[ATKMWTC2ciamFyYXNpaGl2YXRhbC5zemVudGVuZHJlQHBlc3QuZ292Lmh1]]]
Telefon 1818 (0-24 órában elérhető)
Fax (26) 501-940
Illetékesség Budakalász, Csobánka, Dunabogdány, Kisoroszi, Leányfalu, 
Pilisszentkereszt, Pilisszentlászló, Pócsmegyer, Pomáz, 
Szentendre, Szigetmonostor, Tahitótfalu, Visegrád
Félfogadás A hivatalvezető és a hivatalvezető-helyettes előzetes 
időpont-egyeztetés alapján fogadja az ügyfeleket.