A települési ügysegéd az ügyfelek lakóhelyén segít a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyek intézésében, közreműködik az eljárás megindításában, és szükség esetén az eljárásban is.
A települési ügysegéd a járási hivatal hatáskörébe tartozó ügyekben tájékoztatást ad az ügyfeleknek, átveszi a beadványokat, ügyféli kérelmeket, a szükséges nyomtatványokat biztosítja.

A települési ügysegéd feladatai közé tartozik különösen:

Kérelmek átvétele az alábbi ügytípusokban:
Szociális ügyek:
- ápolási díj megállapítása iránti kérelem
- közgyógyellátás iránti kérelem
- időskorúak járadéka iránti kérelem
- aktív korúak ellátása
- hadigondozott igénybejelentés
- gyermekek otthongondozási díja

Családtámogatási és Társadalombiztosítási ügyek
- anyasági támogatás
- családi pótlék (nevelési ellátás/iskoláztatási támogatás)
- gyermekgondozást segítő ellátás – GYES
- gyermeknevelési támogatás – GYET
- TAJ kártya, európai egészségbiztosítási kártya
- kérelem a nyugdíjbiztosítás által nyilvántartott adatokra vonatkozóan
- nyugdíjbiztosítási egyszeri segély
- egészségbiztosítási egyszeri segély
- nyugellátás méltányosságból történő emelése
- a családvédelmi akcióterv keretében nyújtott támogatások

Elektronikus ügyintézéshez kapcsolódó szolgáltatások:
- ügyfélkapu regisztráció
- tájékoztatás nyújtása cégkapuról
- tájékoztatás az elektronikus ügyintézés lehetőségeiről (e-papír, RNY, RKTA)

Egyéb szolgáltatások:
- a járási hivatal hatáskörébe tartozó kérelmek átvétele
- egyéb, beadványok, hiánypótlások átvétele (bármely folyamatban lévő eljárással kapcsolatosan)
- nyomtatványok kiadása


TÁJÉKOZTATJUK

Tisztelt Ügyfeleinket, hogy a 
veszélyhelyzetre való tekintettel 
az ügysegédi ügyfélfogadás átmenetileg szünetel.

Ügyeik intézéshez a következő 
módokon kérhetnek segítséget:

Telefon:06 27 540-690
E-mail: [[[wDgBmGPZCr6zJQ2ZZZHVuYWtlc3ppLmphcmFzaWhpdmF0YWxAcGVzdC5nb3YuaHU=]]]
Postai úton:2120 Dunakeszi, Fő út 143.

További információk: 
www.kormanyhivatal.hu
Elektronikus ügyintézés: 
mo,hu ,  
https://epapir.gov.hu

KÉRJÜK TISZTELT ÜGYFELEINKET, 
HOGY ÜGYEIKET LEHETŐLEG SZEMÉLYES
MEGJELENÉS NÉLKÜL, TELEFONON VAGY
ELEKTRONIKUSAN INTÉZZÉK!

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a Pest Megyei Kormányhivatal Dunakeszi Járási Hivatalának
ügysegédi ügyfélfogadása 2020. március 17- től előreláthatóan bizonytalan ideig szünetel.
Ügyintézésre
-a Dunakeszi Járási Hivatal Okmányirodai Osztályán –
ügyfélkapus azonosítás nélküli időpontfoglalással
(kivételt képeznek a gépjárműügyek (pl. gépjármű átírás, forgalomba helyezés stb.)
Időpontfoglalást ebben az esetekben javasoljuk elsősorban a Kormányzati Ügyfélvonal [[[djOThvYaH7DGZYYYyMTgxOEAxODE4Lmh1]]] e-mail-címen vagy ügyfélkapuval a www.idopontfoglalo.kh.gov.hu oldalon, telefonon a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonal telefonszámán),
-a Dunakeszi Járási Hivatal Hatósági Osztályán –
kizárólag időpontfoglalással (telefonszám: 06-27-540-690, e-mail-cím: [[[JGIAyLk9mZjwYjZr4ZmVqb3MuZ2FicmllbGxhQHBlc3QuZ292Lmh1]]])van lehetőség.
Javasoljuk, vegyék igénybe az elektronikus ügyintézési lehetőségeket! További információ: www.magyarorszag.hu; www.kormanyablak.hu
és a 1818 Kormányzati Ügyfélvonal

Megértésüket köszönjük!
Dunakeszi Járási Hivatal

Dunakeszi Járási Hivatal ügysegédei
Csomádi ügysegéd
Cím 2161 Csomád, Kossuth L. u. 69.
E-mail [[[GQFdGBLYtDvd3cY1ZHVuYWtlc3ppLmphcmFzaWhpdmF0YWxAcGVzdC5nb3YuaHU=]]]
Telefon (28) 366-077
Félfogadás

 

Szerda: 08:00 – 12:00

Fóti ügysegéd
Cím 2151 Fót, Vörösmarty tér 1.
E-mail [[[KIvBWJuu7Rk2UFkYZHVuYWtlc3ppLmphcmFzaWhpdmF0YWxAcGVzdC5nb3YuaHU=]]]
Telefon (27) 535-365
Félfogadás


Kedd:  08:00 – 12:00, 12:30 – 15:30

Csütörtök: 08:00- 12:00, 12:30- 15:30

 

Gödi ügysegéd
Cím 2131 Göd, Psti út 60/a
E-mail

 

[[[qCbAPj8Og0O5N4YZHVuYWtlc3ppLmphcmFzaWhpdmF0YWxAcGVzdC5nb3YuaHU=]]]

Telefon 1818
Félfogadás


Hétfő:  08:00 – 12:00, 12:30 – 15:30

Szerda: 13:00- 17:30

Péntek: 08:00- 11:30