FŐOSZTÁLYVEZETŐ: horváth tibor

----------------------------------------------------------------------------------------------------FONTOS!

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy technikai okok miatt, az Egészségbiztosítási Főosztály telefonos elérhetőségének egyes funkciói átmenetileg nem üzemelnek.

----------------------------------------------------------------------------------------------------

Az Egészségbiztosítási Főosztály feladatkörébe az alábbi ügytípusok tartoznak:

  • táppénz
  • gyermekápolási táppénz
  • baleseti táppénz
  • csecsemőgondozási díj
  • örökbefogadói díj
  • gyermekgondozási díj
  • nevelőszülői gyermekgondozási díj
  • nagyszülői gyermekgondozási díj
  • külföldi gyógyellátás
  • utazási költségtérítés
  • táppénz hozzájárulás
  • Európai Egészségbiztosítási Kártya iránti kérelmekkel kapcsolatos feladatok
  • A családok otthonteremtési kedvezményének igényléséhez szükséges jogviszony igazolás kiadásával összefüggő feladatok
  • A babaváró támogatás igényléséhez szükséges jogviszony igazolás iránti kérelmek elbírálása
  • Külső szervektől, személyektől érkező adatkérések ügyintézése
  • Önkéntes megállapodás megkötésével összefüggő ügyek
  • Első TAJ igényléssel kapcsolatos feladatok
  • TAJ másodlat kiállításával kapcsolatos feladatok;
  • Újszülöttek részére történő TAJ kártya kiállítása;
  • Előzetes regisztráció elektronikus ügyintézéshez;
  • TAJ érvényváltozással kapcsolatos feladatok, TAJ újraérvényesítés;
  • Jogviszonyrendezéssel kapcsolatos feladatok ellátása okirati eljárás keretében
  • Élő donoros szerv- és szövetadományozással összefüggő költségtérítés megállapítása
  • Gyógyszertári finanszírozási előleg
  • A biztosított által neki felróható módon jogalap nélkül igénybe vett gyógyszer, gyógyászati segédeszköz és gyógyászati ellátás után folyósított támogatás összegének visszafizetésére kötelező határozat kiadása
  • Kifizetőhelyi statisztikai adatgyűjtés és szolgáltatás
  • társadalombiztosítási kifizetőhelyek nyilvántartásba vétele, létesítése
  • társadalombiztosítási kifizetőhelyek felügyeleti ellenőrzése
  • foglalkoztatók hatósági ellenőrzése
  • társadalombiztosítási kifizetőhelyek által folyósított ellátások   elszámolásával kapcsolatos ügyek
  • baleseti megtérítési ügyek
  • Méltányosságból engedélyezhető ellátások (csed, gyed, táppénz,   gyermekápolási táppénz)
  • Méltányosságból adható egyszeri gyógyszersegély
  • Egészségbiztosítási Alappal kapcsolatos kintlévőségkezelés (hatósági bizonyítvány a fennálló tartozásról, méltányossági kérelem tartozás részletfizetéséhez magánszemély, gazdálkodó szervezet részére
  • nyomtatványforgalmazás
  • közgyógyellátási igazolványok kezelése, és szakvélemények készítése
  • EU-s nyomtatványok kezelése
  • alkalmazandó jog meghatározása
  • Európai Egészségbiztosítási Kártyát helyettesítő nyomtatvány kiállítása
  • egészségügyi ellátásra való jogosultság igazolása (E106, E121, E109, E108)
  • másik EGT tagállamban igénybe vett ellátások költségeinek visszatérítése (E126 nyomtatvány)
  • egyéb közösségi rendelet vagy nemzetközi egyezmény alapján kibocsátott egészségügyi ellátásra való jogosultság-igazolása, hatósági döntés (E115, E118)
  • egyéb uniós ügyekkel kapcsolatos nyomtatványok megválaszolása
  • a benyújtott EGT bejelentőlapok, E104 kérelmek feldolgozása
  • az anyatej elszámolással kapcsolatos ügyek
  • üzemi balesetből eredő gyógyszer, gyógyászati segédeszköz és gyógyászati ellátás beteg által kifizetett térítési díjának megtérítésére irányuló eljárás

 

Tisztelt Ügyfeleink!

Tájékoztatjuk Önöket, hogy az Egészségbiztosítási Főosztály által működtetett ócsai ügyfélszolgálat, a vírushelyzetre tekintettel, határozatlan ideig zárva tart. Az ügyfélszolgálati helyszín közelében, a Pest Megyei Kormányhivatal működtett kormányablakot (2346 Ócsa Bajcsy-Zsilinszky utca 26. ), ahol lehetőség van kérelmeik benyújtására.

Megértésüket köszönjük!



Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a 44/2019. (III. 12.) Korm. rendelet alapján igényelhető babaváró támogatáshoz szükséges jogviszonyigazolást az egészségbiztosítási szerv Hatósági Bizonyítványon igazolja. A dokumentum egységes módon, a megfelelő jogszabályi hivatkozás szerepeltetésével kerül kiállításra.

TAJ, EU-s TAJ és CSOK-igazolás ügyintézés

Ellátásokkal kapcsolatos letölthető dokumentumok

Nyomtatványok

Telefonos ügyfélszolgálat (kontakt center)
Telefon: (1) 288-5100
Hívható: Hétfőtől csütörtökig: 8:00 - 15:00,
Péntek: 8.00-12.00
EU-s ügyekben Hétfőtől csütörtökig: 8:00 - 16:00,
Péntek: 8.00-12.00
0-24 óráig Részletes automata telefonos tájékoztatás
az ellátott ügycsoportok és ügytípusok tekintetében
– a megfelelő menüpont kiválasztásával.

MENÜPONT TÁJÉKOZTATÓ (1) 288-5100

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy Budafoki úti kirendeltségünk 2019. szeptember elején megszűnt. Köszönjük megértését!

XIII. kerület - I. és II. ügyfélszolgálat elérhetőségei
Cím: 1139 Budapest, Teve u. 1/A.-C. (ORFK épülete mellett)
1387 Bp., Pf. 27
Telefon: (1) 288-5100
Fax: (1) 288-5235
INFORMÁCIÓKÉRÉS E-MAILBEN:
TAJ ügyek: [[[mFVt4GjUzdGFqQGViZi5iZmtoLmdvdi5odQ==]]]
EU-TAJ ügyek: [[[gymzKuPrdA7UEyTNxkZXVAZWJmLmJma2guZ292Lmh1]]]
Ellátások: [[[tqFwXdrPXjV6NQrQmjcGVuemJlbGlAZWJmLmJma2guZ292Lmh1]]]
EU-s nyomtatványok [[[uSGOhycWQg7mFOQrzNZXVAZWJmLmJma2guZ292Lmh1]]]
Jogviszonyrendezés [[[iHNYLnIiUIsfqd5xOZM5am9ndmlzem9ueUBlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]]
Hétfő 8:00-15:00
Kedd 8:00-15:00
Szerda 8:00-16:30
Csütörtök 8:00-15:00
Péntek 8:00-13:00


 

Ellátásokkal kapcsolatos letölthető dokumentumok
ANYATEJELLÁTÁSsal kapcsolatos tudnivalók

Ügyviteli Osztály
Osztályvezető Jajczay Rita
Cím 1139 Budapest, Teve utca 1/a-c.
E-mail [[[Usve7mZYiOYOYmZraGViQGViZi5iZmtoLmdvdi5odQ==]]]
Telefon 288-5100
Fax 288-5365
Illetékesség Budapest és Pest megye
Hivatali kapu KRID 422374158
Pénzbeli Ellátási Osztály 1.
Osztályvezető Pálity György Józsefné
Cím 1139 Budapest, Teve utca 1/a-c.
E-mail [[[WDhk5Nz1wOcGVuemJlbGlAZWJmLmJma2guZ292Lmh1]]]
Telefon 288-5100
Fax 237-4907
Illetékesség Budapest és Pest megye
Hivatali kapu KRID 422374158
Pénzbeli Ellátási Osztály 2.
Osztályvezető dr.Tormay Ágnes
Cím 1139 Budapest, Teve utca 1/a-c.
E-mail [[[JiGhGuIfAdkqXDv3YhTcGVuemJlbGlAZWJmLmJma2guZ292Lmh1]]]
Telefon 288-5100
Fax 237-4907
Illetékesség Budapest és Pest megye
Hivatali kapu KRID 422374158


Ellátásokkal kapcsolatos letölthető dokumentumok

Nyilvántartási Osztály 1.
Osztályvezető dr. Kis-Balázs Dávid
Cím 1139 Budapest, Teve utca 1/a-c.
E-mail [[[cwZcTWbhOOsKBZwsH8jOGZTMmZam9ndmlzem9ueUBlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]][[[aPvJLs6GOkGOkcmVnaXN6dHJhY2lvc2xhcEBlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]]; 
[[[owmYrnLDQrPagdAUMb9NmmMczkzydGFqQGViZi5iZmtoLmdvdi5odQ==]]]
Telefon 288-5100
Fax 288-5365
Illetékesség Budapest és Pest megye
Hivatali kapu KRID 422374158

Ellátásokkal kapcsolatos letölthető dokumentumok

Nyilvántartási Osztály 2.
Osztályvezető Kovács Sándorné
Cím 1139 Budapest, Teve utca 1/a-c.
E-mail [[[aGrtYsOjXAMDQLpPDi2Ncam9ndmlzem9ueUBlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]]; [[[hBAHRdUmaCvUJDaPM4GmMUcmVnaXN6dHJhY2lvc2xhcEBlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]]
Telefon 288-5100
Fax 288-5334
Illetékesség Budapest és Pest megye
Hivatali kapu KRID 422374158

Ellátásokkal kapcsolatos letölthető dokumentumok

Szakellátási Osztály
Osztályvezető Zsoldos Renáta
Cím 1139 Budapest, Teve u. 1/a-c.
E-mail [[[jyYZ6TmNz0Ua296Z3lvZ3lAZWJmLmJma2guZ292Lmh1]]][[[ZRPdybFLLkMuVxSH50jjYUZXVAZWJmLmJma2guZ292Lmh1]]]
[[[pRrZYUBkKhdUjgrYg3hMjZWd0YmVqZWxlbnRlc0BlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]]
Telefon 288-5100
Fax 288-5270
Illetékesség Budapest és Pest megye
Hivatali kapu KRID 422374158
Egészségbiztosítási Osztály Cegléd
Osztályvezető Balogh Terézia
Cím 2700 Cegléd, Rákóczi út 14.
E-mail [[[ZVwGBdAXdClfRssgA6TMhM5kY2VnbGVkLmVnZXN6c2VnYml6dG9zaXRhc0BlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]]
Telefon 06-53/505-200
Hívható: hétfő-kedd 8:00-12:00, szerda-csütörtök 13:00-16:30,
péntek 8:00-12:00
Fax 06-53/310-076
Illetékesség Pest megye
Ügyfélfogadás Hétfő-csütörtök: 08:00-15:00, Péntek: 8:00-12:00
Hivatali kapu KRID 422374158
Egészségbiztosítási Osztály Vác
Osztályvezető Benda Jánosné
Cím 2600 Vác, Dr. Csányi László krt. 16.
E-mail [[[aACVAEuJBZTiCJOXLS63mMYYTdmFjLmVnZXN6c2VnYml6dG9zaXRhc0BlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]]
Telefon 06-27/315-922
Fax 06-27/310-085
Illetékesség Pest megye
Hivatali kapu KRID 422374158

 

 

Ellátási Gazdálkodási és Méltányossági Osztály
Osztályvezető Elek Gábor
Cím 1139 Budapest, Teve u. 1/a-c.; 1387 Pf. 27.
E-mail [[[hRpAGLeMXWjPjM8MNIWTGzRYmZraGViQGViZi5iZmtoLmdvdi5odQ==]]]
Telefon (1) 288-5100
Fax (1) 237-4908
Illetékesség Főváros és Pest megye
Hivatali kapu KRID 422374158


Kérelem gazdasági társaság részére méltányossági kérelem elbírálásához
Kérelem magánszemély részére méltányossági kérelem elbírálásához
Adatlap tartozásról szóló hatósági bizonyítvány kiadásához magánszemély részére
Adatlap tartozásról szóló hatósági bizonyítvány kiadásához gazdálkodó szervezet részére
Tájékoztató a méltányosságból adható egyszeri segély iránti kérelemhez
Orvosi javaslat táppénz, gyermekápolási táppénz folyósítás méltányosságból történő meghosszabbításának elbírálásához
Adatlap a méltányosságból engedélyezhető pénzbeli ellátások igényléséhez társadalombiztosítási kifizetőhelyek részére
Kérelem a biztosított részére a pénzbeli ellátás méltányosságból történő elbírálásához

Felhívjuk tisztelt ügyfeleink figyelmét, hogy a méltányosságból igénybe vehető ellátások (táppénz, gyermekápolási táppénz, csecsemőgondozási díj, gyermekgondozási díj) gyorsabb ügyintézése és elbírálása érdekében kiemelten fontos a küldemények pontos címzése az alábbiak szerint:

Budapest Főváros Kormányhivatala Egészségbiztosítási Főosztály

Ellátási Gazdálkodási és Méltányossági Osztály

1139 Budapest, Teve utca 1/A-C. vagy 1387 Budapest, Postafiók: 27.

 

A méltányosságból igényelhető pénzbeli ellátások tekintetében szükséges megküldeni a kifizetőhely vagy a kormányhivatal azon végleges döntését, amely szerint a kérelmező ellátásra nem jogosult. A táppénz folyósítására vonatkozó kérelemhez csatolni kell az orvosi igazolást és javaslatot, valamint az orvosi szakvéleményt a keresőképtelenség várható időtartamáról.

 

Baleseti Megtérítési Osztály
Osztályvezető Dr. Borka Béla János
Cím 1139 Budapest, Teve u. 1/a-c.; 1387 Pf. 27.
E-mail [[[jfelASNKDRj43NN3am9nc2VnZWx5Lm1lZ3Rlcml0ZXNAYmZraC5nb3YuaHU=]]]
Telefon (1) 288-5100
Fax (1) 288-5318
Hivatali kapu KRID 422374158
Illetékesség Főváros és Pest megye

 

Ellenőrzési Osztály
Osztályvezető Papp Katalin Ágnes
Cím 1139 Budapest, Teve u. 1/a-c.; 1387 Pf. 27.
E-mail [[[GDjMVvVCTuC8YccTZYNMYmZraGViQGViZi5iZmtoLmdvdi5odQ==]]]
Telefon (1) 288-5100
Fax (1) 288-5357
Illetékesség Főváros és Pest megye

Hivatali kapu KRID 422374158


A társadalombiztosítási kifizetőhelyek feladatellátását segítő általános és szakmai tájékoztatók

A társadalombiztosítási kifizetőhelyek feladatellátását segítő általános és szakmai nyomtatványok

Egészségbiztosítási Koordinációs Osztály
Osztályvezető Zeke-Müller Veronika
Cím 1139 Budapest, Teve u. 1/a-c.; 1387 Pf. 27.
E-mail [[[ciJmtJAKeDDnZhBU22yZWtvQGViZi5iZmtoLmdvdi5odQ==]]]; [[[YFHIVycDNiXFmpPSBQ4mFh2am9nc2VnZWx5LmVnZXN6c2VnYml6dG9zaXRhc0BlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]]; [[[bdmD4ZNWkdGJzdGF0aXN6dGlrYUBlYmYuYmZraC5nb3YuaHU=]]]
Telefon (1) 288-5100
Fax E-fax 2374891 EBF
Hivatali kapu KRID 422374158
Illetékesség országos: donációs költségtérítés, megyei: patikafinanszírozási előleg

Donációval kapcsolatos tudnivalók, letölthető dokumentumok

Gyógyszertári finanszírozási előlegben részesülő patikák

Kormányzati Ügyfélvonal
Telefon 1818 valamint +36 (1) 550 1858-as külföldről hívható szám
E-mail [[[miSN7DJNNN1yMTgxOEAxODE4Lmh1]]]
Chat https://webchat.opennet.hu/ugyfelvonal/?ref=kozig