Két plusz munkaállomással, illetve új fotófülkével bővült a teljesen felújított kormányablak. Budapest Főváros Kormányhivatala, a II. kerületi Önkormányzat, valamint a Hűvösvölgyi Szolgáltatóház együttműködésének köszönhetően a Hűvösvölgyi Szolgáltatóház második emeletén található kormányablak felújításával megvalósult a kerület lakóinak magas színvonalú, ügyfélközpontú, lokális és országos közszolgáltatásokkal történő ellátása.

Folyamatosan bővítjük az országos kormányablak-hálózatot, illetve figyelünk az infrastruktúra fejlesztésére is – mondta az avatáson Domokos Péter. A kormányablakokért felelős miniszteri biztos kiemelte: az ügyfelek igényeihez igazodva nemcsak hogy újranyitjuk a kormányablakot, de a Hűvösvölgyi Szolgáltatóházzal és a II. kerületi önkormányzattal együttműködésben ki is bővítettük, illetve úgy alakítottuk át az ingatlant, hogy megfeleljen az itt élők magas szintű elvárásainak.

Domokos Péter elmondta: a kormányablakokban ma már szinte az összes, az állammal kapcsolatos hatósági ügyet egy helyen lehet intézni – jelenleg közel 2500-at. A bürokráciacsökkentés folyamatos: a közigazgatási eljárásokat évről-évre egyszerűsítjük, az ügyintézési határidőket rövidítettük, az emberek és a vállalkozások adminisztratív terheit mérsékeljük – fűzte hozzá.

A hűvösvölgyi kormányablakban két plusz munkaállomást alakítottak ki azért, hogy több ügyfél azonos idejű és szélesebb körű ügyintézésére legyen lehetőség. Ezen kívül két fotófülkét is telepítettek.

Az átépítés során az új beltéri és kültéri ügyfélvárót úgy alakították ki, hogy az teljesen elkülönüljön az ügyintézői résztől. Minden ügytípus intézhető már az új kormányablakban és az elkészült új okmányok átvételére is lehetőség van, nem kell a lakosoknak a Margit körúti kormányablakba fáradniuk.

(BFKH Sajtó)