Szeptember 20. és szeptember 24. között ismét szolgálatot teljesít a Bácsalmási járásban a kormányablakbusz, amely az év során a megye valamennyi járásába eljut majd.

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatalnál még 2018 áprilisában kezdte meg működését az új mobilizált ügyfélszolgálat, amely lehetővé teszi, hogy a kormányablakbuszban lévő két munkaállomáson az ügyfelek igénybe vehessék a kormányablakok szolgáltatásait, megkönnyítve ezzel ügyeik intézését.

A kitelepülések során lehetőség nyílik a veszélyhelyzet alatt lejárt okmányok cseréjére, valamint a kormányablakbusz segítségével helyben intézhetők az alábbi ügyek:

- személyi igazolvány igénylése
- lakcímváltozás bejelentése
- vezetői engedély ügyek
- diákigazolvány ügyek
- útlevél igénylése
- lejárt okmányok cseréje


Az elkészült okmányok átvételére a buszon – technikai okok miatt – nem lesz lehetőség, azokat később postázzák. A bankkártyás fizetés a mobilizált ügyfélszolgálaton is biztosított.


A Bácsalmási járás településeire vonatkozó menetrend az alábbi linkre kattintva érhető el.
http://kormanyablak.hu/hu/bacskiskun-megye-mobiliz%C3%A1lt-ugyfelszolgalat

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)