Magyarország Köztársasági Elnöke 2018. április 8. napjára kitűzte az általános országgyűlési választást.

Az országgyűlési képviselőválasztáson kizárólag az országgyűlési választás napján is érvényes, személyazonosításra alkalmas okmány (személyazonosító igazolvány vagy útlevél vagy kártyaformátumú vezetői engedély) és lakcímkártya felmutatása után lehetséges.

A választási jog gyakorlásához kapcsolódó ügyintézés biztosítása céljából a Veszprém Megyei Kormányhivatal járási hivatalainak kormányablak és okmányirodai osztályai a mellékelt táblázatban foglalt helyszíneken ügyeletet tartanak

  • 2018. április 6. napon 7.00 órától 8.00 óráig és 14.00 órától 19.00 óráig,
  • 2018. április 7. napon 7.00 órától 19.00 óráig,
  • 2018. április 8. napon 7.00 órától 19.00 óráig.


Az ügyeleti nyitva tartás időtartama alatt intézhető ügyek köre kizárólag az ideiglenes személyazonosító igazolvány kiállítására, a lakcímigazolvány pótlására, valamint az igényelt és elkészült személyi okmányok átvételére korlátozódik, egyéb ügyek intézésére nincs mód.

Felhívom a figyelmet, hogy 2018. április 6. napon (pénteken) a fentiekben megjelölt ügyeleti időtartamon kívüli ügyfélfogadási időben a szervezeti egységek hatáskörébe tartozó minden ügykör intézésére lehetőség van.

(Veszprém Megyei Kormányhivatal)