A minőségi közigazgatási szolgáltatások fejlesztésére és üzemeltetésére irányuló törekvések keretében vetődött fel a mobilizálható ügyfélszolgálat létrehozásának alapötlete, melynek segítségével a térbeli korlátok áthidalhatóvá válnak. A Mobilizált Ügyfélszolgálat segítségével az ügyintézés az ország bármely pontján elérhetővé válik az ügyfelek részére.

A Veszprém Megyei Kormányhivatal 2018. október 11-én Balatoncsicsón átadott Mobilizált Ügyfélszolgálatának munkába állításával a kormányablakokban elérhető szolgáltatásokat a jövőben olyan helyekre is el tudjuk juttatni (kistelepülések, szociális intézmények, rendezvények, nagy munkáltatók), ahol eddig nem volt lehetőség a helyben történő ügyintézésre.

A Veszprém megyei Mobilizált Ügyfélszolgálat kitelepülési helyszínei és időpontjai ide kattintva érhetők el.

2018. november 9. és 22. között az alábbi menetrend szerint várja az érdeklődőket a mobil kormányablak ügyfélszolgálat a Veszprém Megyei Kormányhivatal településein:

Nagyításhoz kattintson a képre

(Veszprém Megyei Kormányhivatal)