A minőségi közigazgatási szolgáltatások fejlesztésére és üzemeltetésére irányuló törekvések keretében vetődött fel a mobilizálható ügyfélszolgálat létrehozásának alapötlete, melynek segítségével a térbeli korlátok áthidalhatóvá válnak. A Mobilizált Ügyfélszolgálat segítségével az ügyintézés az ország bármely pontján elérhetővé válik az ügyfelek részére.

A Veszprém Megyei Kormányhivatal 2018. október 11-én Balatoncsicsón átadott Mobilizált Ügyfélszolgálatának munkába állításával a kormányablakokban elérhető szolgáltatásokat a jövőben olyan helyekre is el tudjuk juttatni (kistelepülések, szociális intézmények, rendezvények, nagy munkáltatók), ahol eddig nem volt lehetőség a helyben történő ügyintézésre.


A Veszprém megyei mobil kormányablak ügyfélszolgálat 2019. február 11-e és 21-e között az alábbi menetrend szerint tartja ügyfélfogadását:


(Veszprém Megyei Kormányhivatal)