A Tolna Megyei Kormányhivatal, mint elektronikus ügyintézésre kötelezett szerv az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény törvény alapján biztosítja az e-ügyintézéshez szükséges elérhetőségeket.

Részletes tájékoztató az elektronikus ügyintézési szolgáltatást igénybe vevő ügyfelek, valamint az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervek részére. Ide kattintson!

Elektronikus kapcsolattartásra szolgáló elérhetőségek:
Tolna Megyei Kormányhivatal központi hivatali kapuja: rövid név: TMKH
E-mail cím:[[[ZRCXWmqrjWrF403M0aGl2YXRhbEB0b2xuYS5nb3YuaHU=]]]

Elektronikusan letölthető nyomtatványok elérhetők itt.

Ügyfélkapu ügyintézésCégkapu ügyintézés

A Webes ügysegéd szolgáltatás teljes körű elektronikus ügyintézési lehetőséget biztosít egyes közigazgatási ügytípusok esetén.

eSzemélyi - Az új személyazonosító igazolvány – ahogy jelenleg is – a jövőben is olyan hatósági igazolvány lesz, amely a polgár személyazonosságát és a vonatkozó jogszabályban meghatározott adatait közhitelesen fogja igazolni, illetve a polgár törvényben meghatározott esetekben gyakorolhatja vele a külföldre utazás jogát. Az állandó személyazonosító igazolvány emellett – új elemként – alkalmas a polgár elektronikus úton történő közhiteles azonosítására, valamint a vonatkozó jogszabályokban meghatározott kivételekkel – a polgár kérelmére – elektronikus aláírás létrehozására.

Az e-Papír egy ingyenes, hitelesített üzenetküldő alkalmazás, amely internetkapcsolaton keresztül, elektronikus úton összeköti az Ügyfélkapuval rendelkező ügyfeleket a szolgáltatáshoz csatlakozott intézményekkel.

A Központi Azonosítási Ügynök (KAÜ) olyan teljes körű ügynöki szolgáltatás (SZEÜSZ), amely összefogja az állam által nyújtott elektronikus ügyintézési szolgáltatásokat és egységes platformon biztosítja azok elérését mind az intézmények, mind a felhasználók felé.

A Rendelkezési Nyilvántartás (RNY) egy olyan rendszer, amely a természetes személyek elektronikus ügyintézésére vonatkozó rendelkezéseit tartja nyilván, és az arra jogosultak részére lekérdezhetővé teszi. Lehetőséget biztosít az ügyfelek részére ügyintézési rendelkezéseik megtételére, az RNY-hez csatlakozott szervezetek számára pedig a rendelkezések megismerésére.

A Kormányzati Ügyfélvonal éjjel-nappal – az év minden napján 0-24 órában – elérhető telefonos és elektronikus ügyfélszolgálat, mely közigazgatást és elektronikus közszolgáltatásokat érintő témakörökben nyújt segítséget az ügyfeleknek, a polgárok, vállalkozások és költségvetési szervek részére. A telefonos ügyintézés alapfeltétele a telefonos azonosítás, ehhez szükség van a Telefonos Azonosítás és a Rendelkezési Nyilvántartás elnevezésű szolgáltatások igénybevételére.

Töltse fel és hitelesítse dokumentumait!
Az azonosításra visszavezetett dokumentum-hitelesítés szolgáltatás az állampolgárok részére nyújt kényelmes megoldást arra, hogy biztonságosan tudják intézni hivatalos ügyeiket a közigazgatásban. Minden olyan felhasználó részére gyors bekapcsolódási lehetőséget biztosít az elektronikus ügyintézésbe, aki nem rendelkezik elektronikus aláírással, de az eljárás megköveteli az elektronikusan aláírt dokumentumot. Így a csak elektronikus azonosítással rendelkező ügyfél is teljes körűen részt tud venni az elektronikus ügyintézésben e szolgáltatás igénybevételével.

Foglaljon időpontot online!
Amennyiben ügyeit személyesen intézné, a Központi Időpontfoglaló Alkalmazás (KIA) országosan egységesen biztosítja az online időpontfoglalás lehetőségét mind az okmányirodai, mind a kormányablak ügyek intézéséhez.

Az elektronikus ügyintézés és bizalmi szolgáltatások általános szabályairól szóló 2015. évi CCXXII. törvény 1. § 14. pontja szerinti elektronikus fizetéshez közzétett bankszámlaszámok: Ide kattintson!

(Tolna Megyei Kormányhivatal)