A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal 2016. december 31-i megszűnésével új feladatok kerülnek a kormányhivatalokhoz.

A 328/2016. (X.28.) kormányrendeletben foglaltak alapján a területi kezelésű kérelemkezelési, helyszíni ellenőrzési, megyei ügyfélszolgálati feladatok, továbbá a kölcsönös megfeleltetéssel összefüggő ellenőrzési feladatok tekintetében a korábbi Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal feladatait 2017. január 1-jétől a megyei kormányhivatalok látják el.

A Mezőgazdasági és Vidékfejlesztési Hivatal Somogy Megyei Kirendeltsége a Somogy Megyei Kormányhivatal Agrár- és Vidékfejlesztést Támogató Főosztályaként folytatja tevékenységét. A Miniszterelnökség és a kormányhivatal egyértelmű célja az, hogy az átalakításnak köszönhetően a gazdálkodók egyszerűbben, átláthatóbban és időben juthassanak hozzá az őket megillető támogatásokhoz. Az új kormányhivatali főosztály négy osztállyal, a korábbi 104 fős dolgozói létszámmal látja el átruházott feladatként a kifizető ügynökségi feladatok tekintetében a mezőgazdasági és vidékfejlesztési támogatásokkal összefüggő területi kezelésű kérelemkezelési, helyszíni ellenőrzés, megyei ügyfélszolgálati feladatokat, valamint közbenső szervezetként a Közös Agrárpolitika tagállami végrehajtásával összefüggő átruházott feladatokat.

Az ügyintézés a már megszokott helyszínen, (7400 Kaposvár, Petőfi tér 1-3.) működik az alábbi ügyfélfogadás szerint.

Ügyfélfogadási rend 2017. január 1-jétől:

Hétfő 9.00-12.00 és 13.00-16.00

Kedd 9.00-12.00 és 13.00-16.00

Szerda 9.00-12.00

Csütörtök 9.00-12.00 és 13.00-16.00

Péntek 9.00-12.00

(Somogy Megyei Kormányhivatal)