.
Információk a Pest Megyei Kormányhivatal kormányablakairól
(címek, elérhetőségek, illetékesség)

 

Tisztelt Ügyfeleink! 

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2017. július 1-től az "P" jelű, a "Z" jelű, valamint az ún. "taxis" (sárga színű) rendszámok ügyintézése országos illetékességgel, bármely okmányirodában vagy kormányablakban kérelmezhető. A Pest Megyei Kormányhivatal okmányirodáiban és kormányablakaiban előzetes időpont-foglalás alapján kerülhet sor a fenti, különleges rendszámokkal kapcsolatos ügyintézésre. Kormányablakainkba időpontot foglalni a 1818-as Kormányzati Ügyfélvonalon vagy saját ügyfélkapun keresztül (www.magyarorszag.hu) van lehetőségük, míg az okmányirodákba az ügyfélkapun keresztül, vagy a honlapunkon közzétett elérhetőségeken tudnak előzetesen időpontot egyeztetni. Kérjük, hogy a gördülékeny ügyintézés érdekében szíveskedjenek élni az előzetes időpont-foglalás lehetőségével, így elkerülhető a hosszas várakozás. 

Megértésüket és türelmüket köszönjük!



Tisztelt Ügyfeleink!

A TAKARNET Ingatlannyilvántartó Rendszer 2018. február 9-én, pénteken 14 óra 20 óra között országosan karbantartásra kerül.

Fenti ok miatt a Pest Megyei Kormányhivatal pénteken 16 óráig nyitva tartó kormányablakaiban és okmányirodáiban 14 órától zárásig nem lesz mód az alábbi ügyek intézésére:

- lakcímbejelentések

- tulajdoni lapok kiadása.

Az elektronikus szolgáltatások közül a jelzett időszakban előreláthatóan nem lesznek elérhetőek az alábbiak:

· elektronikus dokumentumként szolgáltatott nem hiteles tulajdoni lap másolat

· elektronikus dokumentumként szolgáltatott, elektronikusan hitelesített ún. e-hiteles tulajdoni lap másolat

· térképmásolat

· ingatlan változásfigyelés regisztráció

· elektronikus dokumentumként szolgáltatott e-hiteles földhasználati lap másolat

 

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

 



Tisztelt Ügyfeleink!

A nemzetgazdasági miniszter a 2018. évi munkaszüneti napok körüli munkarendről szóló 9/2017. (V. 19.) NGM rendeletének 2. § a) pontja alapján 2018. március 10-e, szombat munkanap, ezért ezen a napon a Pest Megyei Kormányhivatal kormányablakai és járásszékhelyen található okmányirodái 8-15 óra között fogadják az ügyfeleket.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2018. március 15-én és 16-án a Pest megyei kormányablakok és okmányirodák zárva tartanak.
Megértésüket köszönjük!


Eltérő eljárásrend szerint működő kormányablak

(Ügyköreik)
(Kormányablakokban be nem nyújtható kérelmek listája)



Érdi kormányablak
Budai út 24



Kormányablakok
(Ügyköreik)
(Kormányablakokban be nem nyújtható kérelmek listája)

Aszódi kormányablak
Szabadság tér 9.

Budakeszi kormányablak
Dózsa György tér 25.

Budaörsi kormányablak
Szabadság út 134.

Ceglédi kormányablak

Dabasi kormányablak
Szent János út 112.

Érdi kormányablak
Budai út 8.

Gödöllői kormányablak
Kotlán Sándor u. 3..

Gyáli kormányablak
Somogyi Béla utca 2.

Monori kormányablak
Kossuth Lajos u. 78-80.

Nagykátai kormányablak
Dózsa György út 3.

Nagykőrösi kormányablak
Szabadság tér 4.

Pilisvörösvári kormányablak
Fő u. 66.


Ráckevei kormányablak
Szent István tér 4.


Százhalombattai kormányablak
Szent István tér 5.

Szentendrei kormányablak
Dózsa György út 8.

Szigetszentmiklósi kormányablak
Apor Vilmos utca 1.

Szobi kormányablak
Szob, Szent Imre utca 12

Tahitótfalui kormányablak
Szabadság tér 3.

Váci kormányablak
Dr. Csányi László krt. 16.
Széchenyi u. 42. - Vasútállomás

Vecsési kormányablak
Fő utca 246-248. - (Market Central Bevásárlóközpont)