.
Kormányablak Busz menetrendje Pest megyében



Mobil KAB busz Pest Megyei Kormányhivatal

A minőségi közigazgatási szolgáltatások fejlesztésére és üzemeltetésére irányuló törekvések keretében vetődött fel a mobilizálható ügyfélszolgálat létrehozásának alapötlete, melynek segítségével a térbeli korlátok áthidalhatóvá válnak.

A Mobilizált Ügyfélszolgálat segítségével az ügyintézés az ország bármely pontján elérhetővé válik az ügyfelek részére.

A Pest Megyei Kormányhivatal 2018. április 6-án, Törökbálinton átadott kormányablak buszának munkába állításával lehetőség nyílik arra, hogy a kormányablakokban elérhető szolgáltatásokat a jövőben olyan helyekre is eljuttassuk (kistelepülések, rendezvények, fesztiválok, nagy munkáltatók), ahol eddig nem voltak adottak a technikai lehetőségek.

A 2018. október 5. és október 31.  közötti időszakban az alábbi menetrend szerint várja az érdeklődőket a mobil kormányablak busz a Pest Megyei Kormányhivatal településein, elsősorban városnapokra és fesztiválokra, de - az alábbiakban megadottak szerint - a települések lakói is igénybe vehetik a szolgáltatásokat.




A táblázat megtalálható jobb oldalon is, a "KAPCSOLÓDÓ ANYAGOK"-nál.

A mobil kormányablakban intézhető ügytípusok:

Személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézés

személyazonosító igazolvány (eSZIG) ügyintézés;

útlevél ügyintézés;

vezetői engedélyekkel kapcsolatos ügyintézés;

elveszett, eltulajdonított személyi okmányok pótlása, megrongálódott személyi okmányok cseréje;

parkolási igazolvány ügyintézés (kérelmek átvétele);

lakcímbejelentéssel kapcsolatos ügyintézés;

NEK adatlap (regisztráció);

Gépjármű-ügyintézés

járművek forgalomba helyezése (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok esetén);

járművek forgalomból történő kivonása;

jármű üzembentartói és tulajdonjogának változásával kapcsolatos ügyintézés;

közúti közlekedési nyilvántartás adattartalmát képező adatok változtatása;

elveszett, eltulajdonított rendszámtábla (kizárólag személygépkocsi, tehergépkocsi és motorkerékpárra kiadható rendszámok), forgalmi engedély, törzskönyv pótlása;

megrongálódott, forgalmi engedély, törzskönyv cseréje;

származás ellenőrzés iránti kérelmek átvétele.

Egyéb feladatok

adatszolgáltatás a személyi adat- és lakcímnyilvántartásból, a járműnyilvántartásból, a vezetői engedéllyel kapcsolatban, illetve az előéleti pontrendszer nyilvántartásból (kérelmek átvétele, illetve az adatszolgáltatás teljesítése postai úton 8 napon belül);

adatletiltási kérelmek átvétele;

egyéni vállalkozói ügyek intézése;

ügyfélkapu regisztráció;

Rendelkezési Nyilvántartás szolgáltatásainak igénybevétele;

Telefonos Azonosítás szolgáltatás ügyfél-regisztráció;

Időszaki Értesítés Szolgáltatás igénylése;