Több mint félszázan keresték fel múlt pénteken Albertirsán a Pest Megyei Kormányhivatal mobil kormányablak buszát. A guruló ügyfélszolgálaton a legtöbben személyi igazolvány és lakcímkártya ügyintézését kérték.

Sikeres volt a kormányablak busz kitelepülése Albertirsára, ahol július 6-án vehették igénybe a mobil kormányablak szolgáltatásait az ügyfelek. Megállás nélkül, folyamatosan dolgoztak a kormányablak busz munkatársai a nap folyamán. 31 ügyfél személyi igazolvány és lakcím ügyintézését kérte, négyen vezetői engedélyt igényeltek, többen jelentek meg gépjármű-ügyintézésre, és hat esetben intézkedtek a kormányhivatal munkatársai ügyfélkapu-regisztrációban is.

A kormányablak buszban többek között személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel kapcsolatos ügyintézésre van lehetőségük helyben az ügyfeleknek. A kisbuszban a diákigazolványhoz szükséges NEK adatlap is igényelhető és ügyfélkaput is lehet nyitni.

A tervek szerint a Pest Megyei Kormányhivatal kormányablak mobil ügyfélszolgálata járni fogja megyét, a nyáron találkozhatunk majd vele a megyei fesztiválokon, és számos megyei rendezvényen.

(Pest Megyei Kormanyhivatal)