2017. november 29-én ülésezett a Hajdú-Bihar Megyei Államigazgatási Kollégium Debrecenben, a Kormányhivatal Árpád termében.

Az eseményt Rácz Róbert, a HBMKH kormánymegbízottja nyitotta meg, majd Dr. Horváth Tamás, a Miniszterelnökség Területi Közigazgatásért Felelős Államtitkárság Hatósági Szakigazgatási Főosztály vezetője,  Dr. Sarkadi Anikó, a Debreceni Törvényszék polgári-közigazgatási-munkaügyi kollégiumának vezetője, Dr. Lévai Zsuzsa,a Miniszterelnökség Területi Közigazgatás Fejlesztéséért Felelős Helyettes Államtitkárság Fejlesztési Programok és Monitoring Főosztályának vezetője, valamint  Dr. Siklós Kata, a Belügyminisztérium Informatikai Helyettes Államtitkárság Elektronikus Ügyintézési Felügyeleti Főosztály jogi referense is tartott előadást.

Dr. Horváth Tamás, Rácz Róbert, Dr. Lévai Zsuzsa, Dr. Sarkadi Anikó

Az ülésen szó esett egyebek mellett a polgári és a közigazgatási perrendtartás ügyfeleket érintő legfontosabb változásairól, a Közigazgatási- és Közszolgáltatás-fejlesztés Operatív Programról, az elektronikus ügyintézést biztosító szervek feladatairól, a hajdú-bihari foglalkoztatási helyzet alakulásáról valamint az építésügyi igazgatást érintő változásokkal kapcsolatos tapasztalatokról is.

(HBMKH)