­A „Panasza van? Segítünk!” sorozat újabb két kiadványával segíti a fogyasztók tájékozódását a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal (MEKH). A legújabb fogyasztóvédelmi füzetek a kereskedőváltással és a közműcsatlakozással kapcsolatban felmerülő kérdésekre adnak választ.

A témában a Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatalban október 11-én tartottak sajtótájékoztatót, ahol Zsuppán Attila, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal kommunikációs munkatársa elmondta: a kiadványsorozat célja, hogy felvilágosítást nyújtson a legfontosabb fogyasztóvédelmi ügyekben, megelőzve ezzel a vitás helyzeteket. Dr. Szentirmay Melinda, a MEKH fogyasztóvédelmi főosztályvezető-helyettese pedig ismertette a füzetek tartalmát. Mint mondta: az 5-ös számú kiadvány segít eligazodni az energia- és közműszolgáltatók között, illetve tájékoztatást ad a kereskedőváltásról, a 6-os számú füzet pedig arra ad választ, mi a teendő ingatlanvásárlás után, vagy ha új csatlakozást, bekötést tervez a felhasználó. Széles Sándor, a Debreceni Járási Hivatal Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztálya Fogyasztóvédelmi Osztályának vezetője hozzátette továbbá, hogy a hatékony tájékoztatásnak köszönhetően a beérkezett panaszok száma az elmúlt években folyamatosan csökkent.

(Széles Sándor, a Debreceni Járási Hivatal Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztálya Fogyasztóvédelmi Osztályának vezetője; Dr. Szentirmay Melinda, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal fogyasztóvédelmi főosztályvezető-helyettese; Zsuppán Attila, a Magyar Energetikai és Közmű-szabályozási Hivatal kommunikációs munkatársa)

 

A kiadványsorozatok megtalálhatók a Debreceni Járási Hivatal Közlekedési és Fogyasztóvédelmi Főosztálya Fogyasztóvédelmi Osztályán, valamint letölthetők a www.mekh.hu weboldalon.

(HBMKH)