­Az elektronikus ügyintézés és a bizalmi szolgáltatások általános szabályairól 2015. évi CCXXII. törvény (a továbbiakban: E-ügyintézési tv.) 108. § (1) bekezdése alapján az elektronikus ügyintézésre kötelezett szervezetek 2018. január 1. napjától kötelesek az ügyek elektronikus intézését az E-ügyintézési tv.-ben meghatározottak szerint biztosítani.

A HBMKH Információátadási szabályzata

A HBMKH számlaszámai

A HBMKH elektronikusan intézhető ügyek űrlapjai

A HBMKH Hivatali Kapu elérhetőségei

 

 

 

Személyre Szabható Ügyintézési Felület (SZÜF)

2018. január 2-tól használható új ügyintézési felület az állampolgárok és a gazdálkodó szervezetek részére. A hazai elektronikus ügyintézés központi belépési pontja.

Elérhetősége:  http://ekozigazgatas.mo.hu

 

 

 

E-papír szolgáltatás

A Hajdú-Bihar Megyei Kormányhivatal az alábbi ügykörök esetén biztosítja az elektronikus ügyintézés lehetőségét a központilag biztosított E-papír szolgáltatás igénybevételével:

Az E-papír szolgáltatással intézhető ügykörök

E-papír szolgáltatás indítása

 

Rendelkezési nyilvántartás:  http://rendelkezes.kekkh.gov.hu

Értesítési tárhely:  https://tarhely.gov.hu

Azonosításra visszavezetett dokumentumhitelesítés szolgáltatás:  https://niszavdh.gov.hu

Kormányzati Elektronikus Aláírás-Ellenőrző Szolgáltatás:  https://keaesz.gov.hu

Kormányzati Ügyfélvonal:  http://1818.hu