A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal – hasonlóan az ország valamennyi fővárosi és megyei kormányhivatalához – bevezette a Szolgáltató Kormányhivatal Modellt, amelynek kiemelt célja az ország versenyképességének növelése a közigazgatás teljesítőképességének és hatékonyságának javítása által.

Tisztelt Érdeklődő Polgárok!
Kedves Ügyfeleink!

A Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatal – hasonlóan az ország valamennyi fővárosi és megyei kormányhivatalához – bevezette a Szolgáltató Kormányhivatal Modellt, amelynek kiemelt célja az ország versenyképességének növelése a közigazgatás teljesítőképességének és hatékonyságának javítása által.
A szolgáltató jellegű, ügyfélbarát állam kialakításához feltétlenül szükség van a bizalom és a hitelesség megteremtésére, melyek nélkül nem működhet hatékonyan a közigazgatás. E gondolatiság jegyében 2015-ben a Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal kidolgozta a Szolgáltató Kormányhivatali Modellt, mely a KÖFOP-1.0.0-VEKOP-15-2016-00041 azonosítószámú, „A szolgáltató kormányhivatali és közigazgatási modell bevezetése” elnevezésű projekt keretében került bevezetésre a fővárosi és megyei kormányhivatalokban. A projekt előző szakaszában – 2017 tavaszán – megtörtént a különböző hatósági eljárásokban résztvevő ügyfelek, önkormányzatok, vállalkozások, civil szervezetek igényeinek felmérése, megismerése. Itt szeretném ismételten megköszönni tisztelt ügyfeleink szíves együttműködését és készséges segítségét a felmérés folyamán!
A mérések eredményei alapján elkészített Szolgáltató Stratégiában és Cselekvési tervben kitűzött, és azóta már megvalósított intézkedésekkel számos területen tettünk lépéseket a közigazgatási szolgáltatások minőségének javítása érdekében, valamint fejlesztettük tudásunkat és technikai, tárgyi hátterünket.
Az idei évben azzal folyatódik ez a program, hogy a Győr-Moson-Sopron Megyei Kormányhivatalban ügyeiket intéző állampolgárok elvárásainak és elégedettségének változását – a visszamérések révén – monitorozzuk.
A visszamérésre szolgáló kérdőívek kitöltésére 2019. április 1. és május 1. között nyílik lehetőség. Ebben az időszakban kollégáink Győrben, a Győri Járási Hivatal kormányablak ügyfélszolgálatain (ETO Park és Czuczor G. utca 36.), a Földhivatali Osztályon (Városház tér 3.), a Foglalkoztatási Osztályon (Bartók Béla u. 2.), a Rehabilitációs Ellátási és Szakértői Osztályon (Bem tér 7.), az Adategyeztetési és Nyugdíjbiztosítási Osztályon (Szent Imre u. 6.), a Hatósági Osztályon és az Egészségbiztosítási Osztályon (Szabolcska u. 1/A.), továbbá Mosonmagyaróváron a Mosonmagyaróvári Járási Hivatal Földhivatali Osztályán (Pozsonyi u. 87.) és Foglalkoztatási Osztályán (Lucsony u. 4.), a mosonmagyaróvári kormányablak ügyfélszolgálaton (Fő u. 11.), a jánossomorjai kormányablak ügyfélszolgálaton (Szabadság u. 39.), valamint a Téti Járás Hivatal kormányablak ügyfélszolgálatán (Fő u. 100.) fogják megszólítani az ügyfeleket, és a válaszaikat személyes beszélgetés keretében rögzítik egy kérdőíven.  A kérdőív kitöltése maximum 20 percet vesz igénybe, és természetesen anonim módon történik.
Tájékoztatjuk Önöket, hogy a közigazgatási szolgáltatások színvonalának komplex fejlesztése érdekében sor kerül a fővárosi és megyei kormányhivatalok partner intézményeinek elvárás- és elégedettségvizsgálatára, így az önkormányzatok, illetve a vállalkozói és civil szervezetek lekérdezésére is.

Tisztelettel kérem Önöket, hogy legyenek segítségünkre a kérdőívek kitöltésében!

Köszönettel és üdvözlettel:
Széles Sándor
kormánymegbízott

(GYMSMKH Kormánymegbízotti Kabinet)