A megyei ügyfélszolgálatok elérhetőségeit ezen az oldalon tekintheti meg.

2015. április 1-jével a családtámogatási és lakáscélú állami támogatásokkal összefüggő feladatok a Magyar Államkincstár megyei igazgatóságaitól a fővárosi és megyei kormányhivatalok hatáskörébe kerülnek.

A szervezeti átalakulás a családtámogatási ellátások szempontjából nem jelent változást, a juttatások határidőben és változatlan összeggel megérkeznek az állampolgárokhoz.

A családtámogatási ellátásokkal összefüggő kérelmeket ezután továbbításra a járási hivataloknál, a kormányhivataloknál, a kormányablakoknál és a települési ügysegédeknél is be lehet nyújtani.

A lakástámogatási hatósági eljárást a fővárosi és megyei kormányhivataloknál (Pest megye tekintetében Budapest Főváros Kormányhivatalánál) lehet kezdeményezni. Az államigazgatás átalakításának elsődleges célja a hatékonyabb ügyintézés, és az ügyfélbarát közigazgatás megteremtése.

Az alábbi elérhetőségen lehetőséget biztosítunk arra, hogy kérdéseit eljuttassa ügyfélszolgálatunkhoz:
[[[glpAGMZYsS9chND4DEm2ZXVneWZlbEBhbGxhbWtpbmNzdGFyLmdvdi5odQ==]]]

További információk a Magyar Államkincstár/Országos Nyugdíjbiztosítási Főigazgatóság honlapján érhetők el az alábbi linkeken:

családtámogatási ellátások

fogyatékossági támogatások

nagycsaládos földgáz árkedvezmény