A nyár végéig kormányablakbusz állt szolgálatba a fővárosban. Az új szolgáltatással gyorsabban és kényelmesebben intézhetik az ügyfelek a személyi okmányokkal kapcsolatos ügyeiket.

A járvány elleni eredményes védekezésnek köszönhetően fokozatosanhelyreáll az ügyfélfogadás a kormányhivatal ügyfélszolgálatain. Az ügyintézések további egyszerűsítése és gyorsítása érdekében szolgálatba állt Budapesten is a kormányablakbusz, melynek köszönhetően szombati és vasárnapi napokon is lehetőség lesz a személyiokmányokkal kapcsolatos ügyintézésre.

A június 27-28-i hétvégén a II. kerületi Hűvösvölgyi Szolgáltatóház parkolójában 8 és 16 óra között várja a kormányablakbusz az ügyfeleket személyi okmányokkal kapcsolatos ügyintézésre,amely az alábbiakra terjed ki: személyi igazolvány, lakcímkártya, jogosítvány, útlevél, valamint ügyfélkapu és diákigazolványhoz szükséges NEK regisztráció. A helyszínen felvett igények és előkészületek alapján a kiállított igazolványok postai úton kerülnek kézbesítésre, kivéve a lakcímkártya, az ideiglenes személyi igazolvány, amelyek a helyszínen átvehetőek.

(BFKH Sajtó)