A személyi okmányokkal kapcsolatos gyorsabb és kényelmesebb ügyintézés érdekében június 20-tól a nyár végéig a fővárosban is mobil kormányablak áll az ügyfelek szolgálatába.

A hétvégétől Budapesten is igénybe vehetik az állampolgárok a mobilizált ügyfélszolgálatot: a szombati és vasárnapi napokon kitelepülő „mobil kormányablak” a lakosság kényelmét szolgálja, mivel frekventált helyszíneken biztosít lehetőséget a hétvégi ügyintézésre.

A kormányablakbusz a június 20-21-ei hétvégén, 8 és 16 óra között várja először ügyfeleit a IX. kerületi Lurdy Ház bevásárlóközpont parkolójában. A helyszínen ügyfélkapu regisztrációra, valamint személyi okmányokkal (személyi igazolvány, lakcímkártya, jogosítvány, útlevél) és diákigazolványhoz szükséges NEK regisztrációval kapcsolatos ügyintézésre lesz lehetőség. Budapest Főváros Kormányhivatala a további helyszínekről és időpontokról a www.kormanyablak.hu oldalon és facebook oldalán ad tájékoztatást a későbbiekben.


A kormányablakbuszban igényelt igazolványokat postai úton kézbesítik, kivéve a lakcímkártyát és az ideiglenes személyi igazolványt, azok ugyanis már a helyszínen átvehetők.

(BFKH Sajtó)