Tájékoztatás a földhivatali adatbázis karbantartásáról és az ügyfélfogadás szüneteléséről

2018. február 8. csütörtöktől – 2018. február 12. hétfőig a Miskolci Járási Hivatal Agrárügyi Főosztályának Ingatlan-nyilvántartási Osztálya, valamint Földmérési és Földügyi Osztálya 3525 Miskolc, Vologda u. 4. szám alatti földhivatali ügyfélszolgálatán az ügyfélfogadás szünetelni fog a földhivatali informatikai rendszer karbantartása miatt (az ugyanitt elhelyezkedő Kormányablak nyitva tartását mindez nem érinti). Ezen időszakban pedig – a Miskolci Járási Hivatal illetékességi területéhez tartozó ingatlanok vonatkozásában – a TakarNet szolgáltatás sem lesz elérhető sem a TakarNet felhasználók, sem pedig az egyéb ügyfelek - pl.: a Magyarorszag.hu-n vagy a kormányablakokban földhivatali adatszolgáltatást igénylő ügyfelek - számára a beadványok személyes benyújtására, tulajdoni lap, térképmásolat, illetve földhasználati lap kiállítására, illetve lekérdezésére a jelzett időszakban nem lesz lehetőség.

Az adatbázis karbantartással a Miskolci Járási Hivatal ingatlan-nyilvántartási, ingatlan-nyilvántartási térképi és földhasználati adatbázisa központosításra kerül a Budapest Főváros Kormányhivatala Földmérési, Távérzékelési és Földhivatali Főosztályának központi szerverparkjába. Az adatbázis központosítása egy országos folyamat része, amely fokozza a földhivatali adatbázisok biztonságát és előre vetíti a földhivatali elektronikus rendszerek országosan egységes továbbfejlesztésének lehetőségét is.

Az ügyfélfogadás és a földhivatali szolgáltatások 2018. február 13. keddtől ismételten elérhetővé válnak valamennyi ügyfél és felhasználó számára.

Megértésüket és türelmüket köszönjük.

(Miskolci Járási Hivatal)