A „kormányablak buszként” is ismert ügyfélszolgálat május 26-án, kedden 8.00-11.30 óra között Köröstarcsán a polgármesteri hivatal parkolójában (Kossuth tér 7.) áll az ügyfelek rendelkezésére. Május 27-én, szerdán, ugyanezen időszakban Bélmegyeren a polgármesteri hivatalnál (Petőfi u. 2.) segít az ügyintézésben.

A mobil ügyfélszolgálaton elsősorban a személyazonosító igazolvánnyal, lakcímkártyával, útlevéllel, vezetői engedéllyel, valamint az ügyfélkapu regisztrációjával kapcsolatos ügyeiket intézhetik a polgárok. Összességében 2500 féle ügykörben kezdeményezhetnek ügyintézést, illetve kaphatnak tájékoztatást az érdeklődők a „kormányablak buszban”, ezúttal Köröstarcsán és Bélmegyeren.

A jármű akadálymentesített, mozgássérült ügyfelek fogadására is alkalmas.

Az aktuális menetrend itt érhető el:http://kormanyablak.hu/hu/bekes-megye-mobiliz%C3%A1lt-ugyfelszolgalat

(Békés Megyei Kormányhivatal)