Technikai okok miatt 2018. december 28. (péntek) napján szünetel az ügyintézés a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Kecskemét, Deák Ferenc tér 3. szám alatti kormányablakában 8:00 órától, és a Kecskemét, Rákóczi utca 5. szám alatti kormányablakában pedig 10:00 órától zárásig, az alábbi területeken:

 

 

  • a közlekedésigazgatás területén azon ügyek, ahol forgalmi engedély és/vagy rendszámtábla kiadására, pótlására, cseréje kerülne sor;
  • a mozgásában korlátozott személy parkolási igazolványának kiadására, pótlására, cseréje kerülne sor,
  • nemzetközi vezetői engedély kiadása, pótlása, cseréje;
  • az ideiglenes és állandó személyazonosító okmány, valamint annak adattartalmát tartalmazó tároló elem, illetőleg az elektronikus aláírást tartalmazó elem hozzáadása, cseréje, pótlása;
  • a lakcímváltozás bejelentése, a lakcímet igazoló hatósági igazolvány kiadása, pótlása, cseréje;
  • az egyéni vállalkozói igazolvány kiadása, pótlása, cseréje,
  • a papír alapú hiteles tulajdonilap-másolat és hiteles térkép-másolat kiadása,

 

Köszönjük szíves megértésüket.

 

 

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)