2018. január első hetétől Bácsalmáson, Jánoshalmán, Kiskőrösön, Kiskunfélegyházán, Kiskunhalason, Kiskunmajsán, Kunszentmiklóson, és Tiszakécskén is lehetősége lesz a megyében élőknek, hogy a Kormányhivatal kormányablakaiban intézzék adóügyeiket.

A leggyakrabban előforduló adóügyekben – minden adózói kör igényeit lefedve – az adóhatóság által ellátott 89 ügykör is elérhető lesz az állampolgárok számra a kormányablakokban.

 

A kormányablakok ügyfélfogadási rendjének kialakítására az emberek bizalmát élvező Szolgáltató Állam kiépítésével összhangban, a tényleges állampolgári igények szem előtt tartásával került sor. Ennek megfelelően a kormányablakok hétfőn 7.00-17.00 óra, csütörtökön 8.00-18.00 óra között országosan egységesen állnak az állampolgárok rendelkezésére. A hét többi napján pedig a helyi sajátosságok figyelembe vételével fogadják az ügyfeleket. Az ügyfélforgalom megoszlása szerint a legnépszerűbb idősávok: délelőtt 9-10 óra, illetve 10-11 óra között.

Az adóügyi ügyfélszolgálatok nyitva tartása eltér a kormányablakok ügyfélfogadásától, a helyi igényeknek, illetve a korábbi gyakorlatnak megfelelően kerül kialakításra. A NAV kormánytisztviselői fognak dolgozni a NAV munkarendje szerint. Az ügyfelek erről a kihelyezett tájékoztató táblákon, az ügyfélhívó berendezés kijelzőjén, valamint az online és a telefonos időpontfoglalás során kapnak tájékoztatást.

Az adóügyi ügyfélszolgálati munkaállomások egyetlen, összevont rendezvény keretében kerültek átadásra, december 20-án Kiskunhalason. Az átadón részt vesz Bánya Gábor országgyűlési képviselő, Benda Ferencné NAV Bács-Kiskun Megyei Adó- és Vámigazgatóságának igazgatója, és Dr. Zombor Attila, a Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal főigazgatója.

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)