A Kormányablak busz ismét a Kiskunhalasi Járásban teljesít szolgálatot 2019.04. 09. és 04.12. között.

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatalnál még 2018 áprilisában állt szolgálatba egy új kormányablak busz, mely alkalmas arra, hogy a benne lévő két munkaállomás ügyintézői minden olyan ügyet elintézzenek, melyet az ügyfelek egyébként csak a kormányablakokban tudnak elintézni.

A „mobilizált ügyfélszolgálat” segítségével a járás településeiről a székhelytelepülésen működő kormányablakba nehezen eljutó ügyfelek számára, helyben is elérhetővé válnak a kormányablakok egyes szolgáltatásai, melyek első sorban a beteg, az idősebb vagy a más okból „rászoruló” személyek ügyintézését könnyíthetik meg.

A Kiskunhalasi Járás területén, a jelzett napokon a kormányablak buszban az alábbi ügyek intézésére lesz lehetőség:

- személyi igazolvány igénylése

- lakcímváltozás bejelentése

- parkolási igazolvány ügyek

- diákigazolvány ügyek

- útlevél igénylése

Az elkészült okmányok átvételére a kormányablak buszon technikai okokból nem lesz lehetőség, azok továbbra is a kormányablakban vehetők át!

A bankkártyás fizetési lehetőség az egyébként megszokottak szerint a kormányablak buszon is biztosított.

A Kiskunhalasi Járás településeire vonatkozó menetrendet a linkre kattintva érhetik el.

http://kormanyablak.hu/hu/bacskiskun-megye-mobiliz%C3%A1lt-ugyfelszolgalat

(Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal)