Vezető hírek

Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatal, 2014. április 15. 14:57

Egy ország a Duna mentén...

Megérkezett Tatabányára a Katasztrófavédelem Központi Múzeumának vándorkiállítása, mely a Komárom-Esztergom Megyei Kormányhivatalban tekinthető meg április 30-ig.

Somogy Megyei Kormányhivatal, 2014. április 15. 9:45

Siófoki Járási Védelmi Bizottsági ülés

A Siófoki Járási Hivatal Járási Védelmi Bizottsága megtartotta ez évi első rendes ülését.

Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal, 2014. április 15. 14:53

Ellenőrzések az őstermelők érdekében

A Bács-Kiskun Megyei Kormányhivatal Földművelésügyi Igazgatósága az idei évtől a 228/1996. (XII.26.) Korm. rendelet alapján megkezdi az őstermelői igazolványok használatának és az abban foglalt adatok valódiságának ellenőrzését a piacokon, vásárokban, mozgó standokon, útszéli illetve a saját ingatlanon történő árusítóhelyeken a megye teljes területén.

Veszprém Megyei Kormányhivatal, 2014. április 17. 9:17

Munkabalesetben elhunytakra emlékeznek

„Nagyobb jótétemény az emberiségre az, ha a meredek lejtőn korlátot építünk, mintha a hegy tövében ambulatóriumot rendezünk be.”

Békés Megyei Kormányhivatal, 2014. április 14. 14:24

Közlekedésbiztonsági nap és motoros tréning a Békés Megyei Kormányhivatal Közlekedési Felügyelőségén

Idénynyitó motoros tréninget tartottak Békéscsabán, a megyei közlekedési felügyelőségen, melyhez közlekedésbiztonsági nyílt nap is párosult. Itt ingyenesen átvizsgálták a gépkocsikat, motorokat. Amennyiben a járművek megfeleltek a követelményeknek, le is vizsgáztathatták ezeket a befizetett díj ellenében. Az átvizsgálásra összesen: 34 jármű (ebből személygépkocsi:22 db, motorkerékpár 10db, pótkocsi 2 db) jelentkezett. A 34 megvizsgált járműből 19 sikeres műszaki vizsgát tett.

Jász-Nagykun-Szolnok Megyei Kormányhivatal, 2014. április 14. 14:40

A jó gyakorlatok megismertetése növeli az ügyfélszolgálati munka minőségét

Ülést tartott a megyei a megyei Államigazgatási Kollégium Ügyfélszolgálati Bizottsága. Kiemelt feladatuknak tekintik az ügyfélfogadási feladatokat ellátó munkatársak tevékenységének megismerését, a meglévő jó gyakorlatok összegyűjtését és megosztását. Az összegyűjtött ismeretanyaggal az ügyfélszolgálati feladatok színvonalas ellátásához szeretnének segítséget nyújtani. Az állam és polgárai között kialakult bizalmi viszony erősítése úgy érhető el, ha az ügyfelek kiszolgálása gyorsan, hatékonyan, szakszerűen és az ügyfél megelégedésére történik – mondta a bizottság ülésén Dr. Kállai Mária megyei kormánymegbízott.